6.5.2017

Perhe kylässä

Viikko sitten oli aika vastaanottaa viimeset vieraat tänne, kun mun perhe lensi mua katsomaan! Jo ennenkuin tiesin vaihtokohdettani, lupasivat he tulla mua sinne moikkaamaan ja pian tänne saapumiseni jälkeen he varasivat jo matkan. Pitkän odottamisen jälkeen sain vihdoin hakea rakkaat ihmiset lentokentältä, ja taisi äidiltä ja tyttäreltä molemmilta kyynel vierähtää poskelle iloisen jälleenäkemisen vuoksi!



Kukaan mun perheestä ei ennen ollut käynyt Ranskassa ja olikin hauskaa päästä näyttämään heille millaista elämä on tällä puolella maailmaa! Kierreltiin ympäriinsä, istuttiin kahviloissa ja nautittiin hyvästä ilmasta. Mun vanhemmat ovat kuitenkin tukeneet mua niin paljon mun vaihtoni ajan, että oli todella ihanaa, että hekin pääsivät näkemään mun tämän keväisen kotikaupunkini ja näkemään, missä olen asunut ja viettänyt aikaani. Ja ainakin näkemäni mukaan, sai tämä kaunis Montpellier myös perheeni hyväksynnän ;-)



Pidennetty viikonloppu meni todella nopeasti ohi ja hyvästitkin täytyi kuitenki sanoa ajallaan. Onneksi tällä kertaa ne heipat eivät ole kovin pitkät sillä pian on mun aika sanoa hyvästit myös Ranskalle, koska jo viikon päästä olen takaisin koti Suomessa! Hullua, mihin tämä koko kevät katosi? Enää muutama päivä Montpellierissä jäljellä, jonka jälkeen matkustan Pariisiin ja sitä kautta sitten kotiin! Fiiliksiä näistä asioista kirjoittelen vielä erillisessä postauksessa, joten palaillaan!

1 kommentti:

  1. Ihana oli käydä ja kiitos mahtavalle oppaalle. Ilman sitä emme olisi kokeneet niin paljon kuin nyt. Ihana oli istuskella kahviloissa ja vain katsella sitä ihmis vilinää.

    VastaaPoista