8.2.2017

Random pics

Mulla kulkee täällä kamera tai puhelin aina mukana matkassa. Ja mun kaveritkin tietävät sen, miten otan kaikesta mahdollisesta aina kuvia. Selfieitä, maisemakuvia, ruokakuvia, you name it... Siksi en siis ihmettele, että olen ottanut vaihtoni aikana jo pari tuhatta kuvaa :-D Voitte siis varmaan kuvitella, että niitä yksittäisiä random otoksia on myös kertynyt jonkin verran, joten ajattelin jakaa niitä hieman tännekkin, ettei ne vain jää koneeni syövereihin!


Mä rakastan ruokatoreja ja täysin tuoretta ruokaa. Esimerkiksi Suomessa kesällä myytävät marjat ja vihannekset on ihan parhautta, mutta se, että niitä löytyy täältä jo nyt! Joka päivä jossain on jotkut markkinat, missä on kaikkea mahdollista tarjolla ja vieläpä todella edulliseen hintaan!



Lähetin joku aika sitten kirjeitä rakkaille Suomeen. Tuli kyllä siinä ikävä Suomen postia ja sitä helppoutta, kun tiedät miten toimia jos haluat lähettää kirjeen! Täällä on vaikka minkämoista postimerkkiä ja -laatikkoa ja sillä ranskan kielellä ei ole ihan hirveän helppo asioida ja kysyä mitä mun pitäisi tehdä  :-D



Viikko sitten päätettiin ranskan luentojen sijaan vierailla Ikeassa lihapullilla ja korvapuusteilla. Ja voi hitsit, oli hyvää!!!



Koska elämä ei täälläkään voi olla pelkkää viiniä ja patonkia, niin halusin saavuttuani mahdollisimman nopeasti löytää kivan gymin itselleni. Onneksi ihan asuntomme vieressä sijaitsee mukava pieni kuntosali, jonne liityin! Yksi ilta halusin koittaa paikan tuntitarjontaa ja päädyin bodypump tunnille ensimmäistä kertaa pariin vuoteen :-D




Järjestettiin maanantaina yllätyssynttärit Jackille, joka täytti 21 vuotta! Ilme oli kyllä näkemisen arvoinen, sillä hänellä ei ollut mitään aavistusta mistään :-D On kyllä ihan huippua, että meillä on täällä näin tiivis ja mahtava vaihtariporukka!



Lähes joka aukiolta täällä voi bongata karusellin ja mun vaihtari to do-listalla onkin hypätä joku päivä tällaisen kyytiin... ;-) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti