25.1.2017

School and life

Nyt täällä on sitten alkanut koulu ihan kunnolla. Mulla on yhteensä 11 kurssia täällä suoritettavana, joista osa vaatii paljon aikaa, toiset taas ei niinkään. Esimerkiksi akateemisen kirjoittamisen kurssia meillä oli vain 30 minuuttia, jonka jälkeen opettajamme sanoi, että loput kurssista löydämme netistä, heippa. Ehkä helpoimmat opintopisteet ikinä :-D

Olen silti viihtynyt koulussa ja alkaneet luennot vaikuttavat mielenkiintoisilta. Yleensä koulupäivät menee niin, että käyn aamuluennoilla, palaan takaisin muutamaksi tunniksi ja menen illalla viidestä seitsemään Ranskan luennoille. Toisaalta myös on tulossa niitä päiviä, kun koulussa istutaan yli 12 tuntia... Kyllä, 8-20:30 on meidän pisin päivä, mutta onneksi niitä ei ollutkaan montaa.





Tänään lounasaikaan onneksi mun ja Helin lukkarit sopivat yhteen, joten pääsimme käymään lounaalla yhdessä. Lounaan jälkeen vielä nappasimme kahvit ja muffinsit mukaan ja istuimme auringossa nauttien. Ja kyllä, tervetuloa vaihtarikilot :-D Puhuttiinkin tänään siitä, että täällä on liikaa syömistä, mutta liian vähän aikaa. Hahah!


Tää viikko oli hieman iisimpi koulussa ja mulla alkoi nyt todella pitkä viikonloppu, sillä seuraavat luennot ovat mulla vasta ensi viikon tiistaina! Paikoillaansa ei silti kerkeä täällä sen kauemmin olla, koska varasimme matkan viikonlopuksi Nizzaan!! Can't wait!

1 kommentti:

  1. Kivaa vastapainoa pänttäämiselle istuskella kahvilassa ja katsella ohi käveleviä ihmisiä...

    VastaaPoista